Thursday 17 May 2012

Pembekal Susu Kambing di Kuala Lumpur

Sesiapa yang berminat untuk  mendapatkan susu kambing segar boleh datang sendiri di pejabat saya di Universiti Malaya, Kuala Lumpur. Harga ladang RM5/botol 250ml, murah sebab saya bawa terus dari ladang kami di Batang Kali ke KL. Di KL/Selangor susah nak cari susu kambing, kalau ada di supermarket atau beli kat orang tengah pun harga mungkin sekitar RM6.

Boleh contact dan datang sendiri ambil sendiri ke pejabat saya di alamat berikut:

Animal Biotechnology Embryo Lab (ABEL)
Tingkat 3, Blok B, Institut Sains Biologi
Fakulti Sains
Universiti Malaya
50603 Kuala Lumpur

Tel: 03 79674374 Pej
       013 2060209 HP - En Parani




13 comments:

  1. Nanti kalau sempat saya singgah ISB. Itu hari pernah datang tapi tak tahu pula ada bekalan susu kambing. Nak rasa gak susu kambing dari ladang rumpun asia. It's raw right?

    ReplyDelete
    Replies
    1. En Alwi, susu tu memang raw. Jemput singgah-Parani

      Delete
  2. salam..
    kalau saya di Putrajaya mcm mane nak dapatkan susu kambing ni yer...ade penghantaran tak..
    saya berminat nak beli ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. maaf bos, stakat ini belum buat pghantaran lagi, sbb farm kecil dan production masa skrg terhad

      Delete
  3. kalu beli 6 botol xde diskaun ke?,,saya student UM,,

    ReplyDelete
  4. salam..
    saya student...kat snie buleh order yg mentah x..??

    ReplyDelete
  5. salam, kalu saya nak 12 botol harga sama ka? Ada stok lg tak skg ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pn, boleh contact sy update kalau ada stok sbb customer walk in kalau ckup stok. tksh

      Delete
  6. Hi, kalau nak beli masa weekend boleh tak? Kalau tak di UM, di mana lagi boleh saya beli? Saya nak beli untuk bekalan 1 minggu 7 botol.

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh call/sms saya 013 2060209 Pani. Boleh ambil di pekan sg besi

      Delete
  7. Ade jual lagi ke tuan? ingat nak rekomen dalam pos saya..susu kambing yang berkhasiat

    ReplyDelete